מהו הציוד וכלי העבודה שנדרשים לצורך פינוי תכולת הדירה שלכם?

January 02 2023doritr

מתחילים לפנות את הדירה שלכם לטובת מעבר לדירה אחרת? על מנת שהפינוי יהיה בטוח, קל וגם פשוט, ריכזנו לכם רשימה של ציוד וכלי עבודה שיוכלו לעזור לכם במעבר או בפינוי של הדירה.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

לפנות את הדירה בעצמכם או לפנות לבעלי מקצוע?

לפני שאתם מתחילים, יכול להיות שיהיה יותר טוב לשכור בעלי מקצוע שיעזור לכם להתמודד בהצלחה עם מעבר הדירה. הם כבר יגיעו אליכם עם הציוד וכלי העבודה המתאימים.
אתם מבחינתכם לא תצטרכו לנקוף אצבע. העלות יכולה להסתכם בכמה מאות או אלפי שקלים, היא תלויה במספר גורמים כמו, המרחק וכמות הדברים שתצטרכו להעביר.
במידה ואתם לא רוצים לשלם לבעלי מקצוע ומעוניינים לפנות את הדירה בעצמכם, אז נמליץ לכם להיעזר ברשימה שהכנו עבורכם הכוללת את כל הציוד הנחוץ לפינוי תכולת הדירה שלכם.

רכב להובלת הרהיטים והציוד שלכם

תוכלו לבצע העברות עם הרכב הפרטי שלכם (שימו לב, במידה ואתם מתכוונים להעמיס דברים על גג הרכב, אז יש להצטייד בגגון לרכב. תודות לגגון, תוכלו להעמיס עד 50 ק”ג.) או שתוכלו לשכור עגלה או רכב מסחרי או אפילו להיעזר בחברת הובלות שתגיע עד אליכם עם משאית גדולה.
תודות לרכב שתעזרו בו, המעבר יהיה הרבה יותר קל.

עגלת משא מתקפלת

על ידי שימוש בעגלת משא מתקפלת, תוכלו גם לחסוך זמן יקר וגם להגן על הגב שלכם. תודות לעגלת המשא, תוכלו להעביר פריטים כבדים בקלות. יש כל מיני סוגים של עגלות משא מתקפלות כמו עגלת משא 4 גלגלים, עגלת סלסה, עגלת משטח ועוד. אם אין לכם עגלה כזאת, מומלץ לרכוש אחת. מדובר על מוצר שימושי מאוד לא רק עבור הובלות, אלא בכלל עבור שינוע קל ומהיר של פריטים ממקום למקום.

חבלים ורצועות

על מנת שהפינוי של הרהיטים והפריטים שיש ברשותכם יהיה בטיחותי, עליכם להשתמש ברצועות וחבלים. כך תוכלו לאבטח בצורה הטובה ביותר את כל הציוד שאתם מעמיסים על הרכב ובכלל כך תוכלו לוודא שכל תהליך הפינוי יבוצע בצורה הבטיחותית ביותר. יש כל מיני סוגים של רצועות וחבלים. מומלץ להגיע לחנות כלי עבודה, להתייעץ עם הצוות המקצועי ולבחור נכון.

כפפות וציוד בטיחות

כאשר מפנים רהיטים ופריטים כבדים כמו מיטות, ספות ומקררים, יש לעבוד עם ציוד בטיחות מתאים. לדוגמה, יש להצטייד בכפפות שיגנו על הידיים וגם ישפרו את האחיזה. כמו כן, יש ציוד בטיחות נוסף שמומלץ להשתמש בו כמו רתמה מיוחדת להעברת מקרר ופריטים כבדים נוספים ועוד.

ארגז כלים

יש רהיטים שדורשים פירוק וזאת על מנת שיהיה אפשר להעביר אותם דרך הדלת או בכלל על מנת שיהיה אפשר להעביר אותם בצורה בטוחה וכמובן לשמור עליהם שלמים. ארגז כלים יכול להפוך את המשימה לקלה. הוא צריך לכלול כלים כמו: פטיש, פלייר, סכין יפנית, נייר דבק, מברג, מטר, מברגה וכלי עבודה נוספים שאתם חושבים שיהיו לכם נחוצים.

Share: